donderdag 12 juni 2008

PROMO 14: Rik Möhlmann

Chat with Daniel Dennis de Wit

Daniel Dennis de Wit to me
show details 11:56 PM (3 hours ago)
Reply

11:13 PM Daniel: erg goed dat je je filmpjes nu meer transmediaal zijn
was bang dat je in het hypermediale zou blijven hangen
11:14 PM geenszins waren m'n twijfels terecht... ik bied nederig u mijn verontschuldigingen aan
me: :)
11:15 PM Daniel: heeft vincent dat boek van me al opgehaald?
11:16 PM me: de bezum van het systeem? nee. zal ik het anders meenemen naar np3?
Daniel: is vinnie daar dan regelmatig?
jij mag het ook wel lezen
11:17 PM me: het lijkt me een interessant boek. ja laat ik dat doen. als hij langs komt is ie voor hem..
Daniel: ja cool
hij is m'n grote held
11:18 PM hij zal ons helpen uit de post-modernistisch modderpoel van ironie te geraken
11:19 PM me: :) ben benieuwd naar zn boek. nog ff 'de val' van camus uitlezen
dunnetje
Daniel: heeft dat iets met de zondeval te maken?
11:21 PM me: hmm moment.. 'De man en de kinderen worden eigenlijk in een val gelokt en aan
het eind van het verhaal valt ze in een put daarom de titel De val'
Daniel: ah
ik had het mis
me: tjah
Daniel: kan gebeuren
me: blijkbaar
Daniel: ben ook maar een mens ten slotte
11:22 PM me: compleet met beperkingen
Daniel: en de wil tot verbetering
11:25 PM me: onbevredigbaar, doch eeuwig volhardend in de hunkering naar opblaasbaar vee.
Daniel: iets in die geest :)
11:27 PM me: morgen komt arie altena op bezoek. nog ff beetje voorbereiden en dan mijn vermoeide hoofd trakteren op een fabeltjeskrant kussen..
Daniel: :)
goed dat je de poet in jezelf blijft aanhalen
11:28 PM morgen heb je een inlog voor rechthoek.nl
me: ik ben vereerd
11:29 PM Daniel: ik wil misschien wel af van artbrainfart...
me: hmm..
verkopen?
Daniel: geen belangstelling voor
11:30 PM me: op marktplaats zetten.
Daniel: lol
ik denk dat m'n enige waardevolle domein rechthoek.nl is
me: over marktplts gesproken.. ff snel kijken of er nog zwembandjes in de aanbieding zijn...
Daniel: lol
11:31 PM had je dat plaatje van de metropolism zwembandjes zelf ge-edit?
me: ja. wil die fotoshop schets in materie realiseren..
Daniel: echt supervet
11:32 PM als je het een beetje netjes en straak maakt, wil ik het misschien wel kopen ;)
strak
me::) haha cool! misscxhien op de achterkantjes statement en antistatement.. wat denk jij?
Daniel: die koud en warm?
ja doen
me: ja die
moeten ze wel effen zijn
11:33 PM Daniel: hoop dat je dat kan vinden
er staan meestal veiligheids-dingen op
me: ja
Daniel: anders kan je misschien zelfde kleur plastic eroverheen plakken
of vinyl-stickers
11:34 PM moet je aan iemand vragen met veel materiaal-kennis
bernaud of jeroen ofzo
bernaud is in dublin
11:35 PM me: ja goeie tip!
11:36 PM Daniel: of eerst je digitale-schets, ook ff schetsen op echte zwembandjes
met stift ofzo
en daarna een nette versie maken
laten maken
Daniel: allermooist is denk ik idd effen zwembandjes, en dan erop zeefdrukken
me: blijft dat op plastic..?
elastisch..
Daniel: zeefdrukken kan op alles
hangt van de verf af
11:38 PM me: mijn mam kan ook zeefdrukken, is ze mee afgestudeerd in ..?1988?
in enschede
Daniel: cool heeft z'n zo'n zeef?
11:39 PM me: nee, maar wel een netwerk van zeefteefen
vermoed ik
Daniel: lol
11:40 PM me: ze zullen het ook wel goed doen in de display..
van np3
Daniel: oeh ja
me:
11:42 PM wou nog ff wat posten op blog.. wellicht deze chat publiceren..
11:43 PM Daniel: mijn toestemming heb je
11:44 PM me: thnx



Geen opmerkingen: