vrijdag 9 mei 2008

PROMO 13: Lars F. Nieuwenhuizen

De mogelijkheid om coaches langs te laten komen is een nuttige extra aan PROMO. Mijn keuze is gevallen op een drietal kunstenaars en op een (evolutiebioloog, daar over later meer) Er wordt op verschillende manieren over je werk gesproken zowel inhoudelijk als technisch. Naast de kunstenaars /coaches komt er ook een kunsthistoricus langs om het met mij over m'n werk te hebben. Bij de vorige Promoperiodes kwam de kunsthistoricus Drs Josien Beltman vooraf aan de periode langs voor een aantal gesprekken. Na aanleiding van deze gesprekken zal er door haar een tekst over mij en mijn werk geschreven worden. Tijdens deze gesprekken komen tal van wezenlijke onderwerpen aan bod. Waardoor (in mijn geval) je weer even met je neus op de feiten wordt gedrukt. Er komen verassende conclussies, bevestigingen en tegenstrijdigheden naar boven. Ook deze gesprekken zijn zeer nuttig. De tekst van die hier uit voortvloeit zal nog op deze blog en mijn website terug te vinden zijn. Tevens heb ik een nuttige bijdrage gehad van Kie Ellens (dir. Wallhouse #2, Maria Madelon van Velthoven en Arnold Veeman (beide van Global Art Company).

Geen opmerkingen: